Hemligheter

Det pirar i hela kroppen å så kan jag inte avslöja någon!!! Jag hatar att ha något som jag vill berrätta för typ hela världen och så kan man inte berätta det för en ända själ. Visst är det en jobbig känsla?? Hoppas att jag kan avslöja lite mer imorgon.
Det värkar som att en utav mina kära vänner bli mamma vilken dag som helst nu =) spännande!
Det känns skönt att det äntligen händer lite possitiva saker i min vardag.
Nä måste göra något för att aktivera mig. Kommer nog inte att bli så mycket sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Carro

oj oj låter spännande!

2009-02-18 @ 21:29:41
Postat av: Anna

Sånt här hatar jag. Fan fan fan vad nyfiken jag blev!!!

2009-02-19 @ 08:36:15
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba=)

Ja snart kommer ebba=) jag lovar att skicka ett sms när vi är påväg in=)

2009-02-19 @ 15:52:34
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0