Inget internett

Har inte skrivit på ett tag eftersom vi för tillfället inte har något internett hemma. Hjärtat fick för sig att han skulle tömma datorn och sedan dess så har något varit fel!! Grymt irriterande. Man blir lite beroende av nätet när man är van vid att ha det till hands. Står på jobb nu och har grymt tråkigt. Jag är så uttråkad så det är inte sant! Inga kunder, inget folk på gatan, inte särskillt mycket att göra här inne heller.

Törringe i lördags.....tråkigt! Kunde inte röra sig någonstans, helt för mycket folk! Bestämde oss för att åka till Breeze. Vi kom in till stan och sen blev två av dem vi åkte med kassa så det var bara att vända hem igen. Va hemma halv 2 och var fortfarande jättepigg men vad gör man?
Resten av dagarna har jag varit hemma med Kian eftersom han är sjuk. Inget allvarligt, Influensa men han hostar så räligt. Det är synd om honom.
Var hos tandläkaren igår för första gången på 7 år =/ Gick faktiskt riktigt bra. inga hål! Dock ett par på g så får borsta noggranare nu.
Var hos optikern idag och kollade synen....behövde glasögon =( Så nu har jag 4 par med mig hem som jag ska prova. Malin du måste komma och titta vad du tycker!! Behöver lite hjälp. Som tur e så behöver jag inte ha dem alltid. Jaja det kunde varit värre!

Bestämde mig igårkväll för att ha tjejmiddag på fredag. Har inte haft det sen.......många år tillbaka. Tyvärr e det ju så tråkigt att de flesta inte kunde komma=( Tråkigt eftersom att vi inte ses så ofta men får ta igen det snart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh jag vet, skit tråkigt att jag inte kunde, ville jätte jätte gärna! Men kan du inte flytta upp det liiiite?! Hade ju varit så jäkla perfekt om du frågar mig hehe! Ahh jo men intriger i all ära men va fan,ngon måtta får där faan vara!! Haha! Pusss!

2009-02-04 @ 19:05:52
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: lillen

hej vännen. vem blir det på fredag? få jag göra en god efterrätt??? puss

2009-02-04 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0