Mr snowman

Har precis hoppat ut ur duschen å fryser. Längtar verkligen efter sommaren! Blev en tidig morgon eftersom att vi ska åka och handla blommor så barnen får äta frukost på dagis idag. Tror att jag ska lägga upp lite bilder på butiken ikväll nu när jag har gjort så fint!
Jag är fortfarande så trött varrje dag när jag vaknar, visst jag sover dåligt men jag e så trött! Drömmer jättemycket och konstigt om nätterna, önskar bara att jag hade fått sova en hel natt.
Vi har en jättefin snögubbe i vår trädgård, den var mannen och barnen ute och byggde medans jag lagade middag.

Jag är så sugen på att åka intill stan och bara shoppa, var iofs inte så länge sen jag faktiskt gjorde det men känner att jag hade behövt det nu. Varför sympati shoppar vi kvinnor?? Vill handla så mycket och speciellt till barnen men dom har ju grejor så det bara väller ut både ur garderoben och på deras rum. Jag tror det kvittar hur mycket de har så hittat man alltid mer eller har jag fel??

Nä frukost sen bär det av till jobb!

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart...varje gång jag handlat så känner jag mig Färdig....men man blir aldrig färdig handlad...särskilt inte vad gäller kläder! :)

2009-02-18 @ 11:17:32
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0