Ont

Det blev ingen yoga idag. Har verkligen jätteont i min mage, fattar inte varför. Känns som att jag har typ ägglossning eller att jag ska ha min mens men det är ju tekniskt omöjligt eftersom jag verken har ägglossning eller mens och inte har haft det på snart 3 år. Känner mig även allmänt deppig idag, antagligen för att det var den 16 igår! Usch det är inte roligt  idag=(
Har gjort det så fint i butiken idag, blev verkligen jättenöjd. Nettan var nere på jobb med Chanti idag. Var mysigt att träffa henne. Hon har blivit så smal men hon är väl inne i den perioden nu som alla "valpar" har då de blir ful smala.

Väntar på att de ska ringa ifrån optikern och säga att mina glasögon har kommit, längtar faktiskt lite nuav någon skum anledning. egentligen så vill jag inte ha några alls men nu helt plötsligt så kan jag knapt berga mig innan de kommer.

Kian var så söt imorse, Han kom in och sov hos mig mellan halv 6 och halv 8. Jag hade kunnat ha honom sovande berevid mig alltid han e så söt när han sover. Norah blir bara glad när han sover inne hos mig för då slipper hon att han  går upp och börjar leka på rummet så tidigt på morgonen.
Imorgon ska  v iväg och köpa blomor så det blir att lämna barnen tidigt på dagis! Nu ska jaggå och ta en lång varm dusch. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba=)

Hej mitt hjärta. Saknar dig oxå. Trodde det skulle komma bebis i natt men vi tog fel, fick åka hem igen. Har kännts som att det kommit lite vatten, antgligen har det gjort det men inte så att det skulle sätta igång något. Ebba simmar fortfarande lugnt i min mage. En riktig liten lurifax=)

2009-02-17 @ 20:02:59
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är inte den första som läser fel på det.. =) Han är snart 20 månader. Galet.. Hoppas allt är bra med dig!

2009-02-17 @ 20:59:36
URL: http://exanimoo.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Japp det ska hon göra. Det är ju förkylnings astman som gör att hon hostar.

puss

2009-02-17 @ 21:05:17
Postat av: Kamilla

Japp det ska hon .. Det är ju astman .

2009-02-17 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0