sömnlös natt

Trodde inte att jgskulle kunna somna igår kväll med det gjorde jag, kl nio så jag missade Gray´s anatomy....fan! Där emot så vaknade jag 02.15 och kunde inte somna om. Huvudet började snurra på mig och jag började att planer för fullt! När Benny gick upp ur sängen vid halv 5 så hade jag fortfarande inte somnat om, så drygt. Sen vaknade jag igen halv 7 och gick upp fast jag skulle sova till halv 8. Har så många ideer, jag vill! Vi ska diskutera det idag så vi får se vad som har hänt till ikväll.

Jag hade behövt göra vid hemsidan till företaget men jag kan inte sånt. Den vi har nu har jagoch en vän kastat ihop hastigt och den är inte fin! [email protected]. Har ni förslag så blir jag glad!
Fick förresten ett sms av Dahl´s optik igår att mina glasögon är färdiga för avhämtning. Diana ringde nu och sa att hon kommer inte till jobb idag eftersom William kräkt. Det gör du rätt i sa jag och håll dig långt ifrån butiken =) Har verkligen världens fobi mot att spy, finns inget värre!
Vet att jag lovade att lägga upp bilder på butiken men jag har inte hunnit så det får bli ikväll!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jo det var innan jag växte upp! Alla dina telefonsamtal tidigt på morgonen lärde mig väl ett och annat hahaha!Saknar den tiden då jag kunde sova genom en hel dag..ahh så skönt det var!

2009-02-19 @ 08:41:26
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0