soffan idag

Jag e sjuk, känner mig så ynklig! Jag är nästan aldrig dålig men när jag väl blir dålig så blir jag RIKTiGT dålig! Har knappt kunnat sova inatt, har jag ite fått luft så har jag vaknat av att näsan runnit eller att Benny aldrig kan ligga still ( har  lite innestående agessioner mot honom nu på morgonen). Som tur e så brukar det inte att hålla i sig så länge. Lillen ska komm hit idag ock fika, hon har bakat paj!!! Det borde ju göra så att jag blir frisk lite fortare=)

Fick 2 pallar med varor igår på jobb, så fina saker! Man blir helt salig så fortdet kommer nyagrejor, då vill man lixom byta ut allt i sitt hem till det som precis har kommit in. Men om inte annat så måste jag ta och byta ut mina växter, dom ser inte roliga ut längre.
Fick varit nere hos optikern oxå igår och beställt mina nya ögon. Så nu tar det 7-10 dagar så har jag dem.
Vad händer till helgen då?? Alla hjärtans dag........ Fredag jobbar jag 10-19, lördag 9-16. sen får vi se hur vi gör om vi hittar på något eller om vi bara tar det lungt, berors nog lite på om jag hinner bli frisk =(

Är lite orolig för Annika nu. Det är snart dax och hon mår inte särskillt bra. Jag hoppas att hon hinner att få sin lägenhet innan så hon inte behöver att oroa sig för det iaf. Var ett tag sedan jag hörde ifrån henne så jag får nog ta och ringa henne i em. Saknar dig sis!


Vi fick besked av mormors läkare igår att de inte kommer att kunna utföra ngåon operation. Dom kan inte ta bort det där e men de fick iaf tagit en biopsi på den andra lungan....det var också canser! Vet dock inte vilken sort än. Antar att dom ska ha möte med läkarna idag innan mormor får lov att komma hem, kan hoppas att vi får några konkreta svar denna gången.

Kommentarer
Postat av: Anna

USch hjärtat, det var inga roliga nyhetar alls idag. Krya på dig, hälsa familen! Puss & kram

2009-02-10 @ 08:49:25
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0