Sjukdomar

Jag trodde att jag skulle ha så pass mycket fakta nu så att jag skulle kunna avslöja lite men ikke. Har haft en del diskussioner idag men kan ännu inte berätta något eftersom jag ännu inte vet om det blir av.
Var inne och tittade på hemnet innan och blev lite ledsen då jag såg att huset jag ville ha, det jag har skrivit om innan hade blivit sålt! Har jag tur så ska det säljas om ett tag igen?? =)
Var och hämtade mina glasögon =) Känns jättekonstigt att ha dem bara men det är nog en vanesak. Måste nog lämna in dem på justering eftersom de glider ner när jag inte håller huvudet rakt upp.
Nu har den förbannade kräksjukan börjat att  komma. De flesta jag känner ligger hemma med hela familjen och kräks så det lär bli en lugn helg eftersom jag inte vill bli smittad! Skulle igentligen vara ledig på lördag men jag får antagligen hoppa in och jobba, lite tråkigt eftersom jag inte varit ledig en helg på snart 1 månad men det är bara att bita igen!

Pratade med mormor innan idag och hon har fortfarande inte fått något svar av läkaren. Tycker så synd om henne! Hon går bara och oroar sig ocg grubblar hela dagarna vilket gör att hon blir helt utmattad och sover väldigt mycket. Måste vara hemskt att gå och vänta på ett sådant svar.

Satt imorse och skrev våra räkningar, det var INTE en rolig månad! Det lär nog inte bli så mycket aktiviteter som kostar denna månaden. Tyvärr så är det ju en månad då många fyller år. Molly 1 år. Malin 22 år, Morfar 61 år och mormor 64 år! Plus att vi har vår bröllopsdag. Tror att jag ska införskaffa ett penga träd!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba=)

Räkningar är det värsta som finns, ibland önskar jag att man bara kunda kasta dem i soperna en månad när man har mindre pengar och så slapp man dem, men ack så fel man kan tycka.

Jo du har rätt i det här med värkarna, det kan verkligen sätta igång närsom och får jag bestämma så till helgen. Vill ha min lilla flicka hos mig NUUUUUU=)

2009-02-19 @ 21:20:30
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Stina

hehe pengaträd ja! Det hade varit superduper!

Hur länge har ni varit gifta?!

2009-02-20 @ 17:08:51
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du, om du hittar en sånt där pengar-träd, kan man få ett skott då? :)

2009-02-20 @ 22:20:31
URL: http://jcallmyr.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba

Hej vännen! förlåt att jag inte dyckt upp=( Har så ont, har precis badat hemma hos mamma. Och till råga på allt så är mobilen urladdad och jag har ingen laddare till den hos mamma. Förlåt men jag orkar verkligen inte att komma ner.

puss på dig

2009-02-21 @ 12:34:40
Postat av: Stina

Tackar!! ;)

2009-02-21 @ 22:51:33
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe,jo det gör vi väl! det är inte så jättestora projekt vi gör nu...så man hinner chilla gunilla emellan!

2009-02-22 @ 11:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0