Längtan

Nu var det länge sedan jag skrev och ändå så har det faktiskt inte hänt så mycket nytt. Slappe helg! I fredags så var det jobb till kl 6 och sen åkte jag och hjärtat hem  och lagade middag och såg en film. Nu kommer jag inte ens ihåg vilken det var? Ja det var iaf ingen jättehöjdare. Lördag morgon så var det upp och jobba igen. På kvällen var lillebror hemma hos oss och snackade lite skit, var ett tag en vi träffades så det var mysigt om jag nu hade förståt mig på alla verktygen och dess storlekar som han pratade om =)
I söndags såg vi Benjamin Buttons otroliga liv. Det var en fin film mee en intressant historia men den blev lite långdryg i vissa delar av filmen. När filmen var slut så packade vi in oss i bilen alla 4 och begav oss till Vellinge. Vi var uppe och hälsade på storebror. Barnen lekte kuragömma i hela lägenheten, måste ju bara säga att Kian är nog inte världens smartaste barn ,Men man kan kanske inte lyckas mer än en gång =)  När vi hade varit hos Tobbe ett tag så åkte vi hem till mamma och tittade på deras nya lägenhet. Var faktiskt riktigt fin, finns inte sådana lägenheter i Svedala direkt. Båda barnen däckade i bilen på vägn hem så det var en lugn kväll när vi kom hem.



Vet faktiskt inte vad som håller mig i Svedala längre? Visst jag har butiken här och barnens dagis men jag kan pendla och dagis kan man byta. Det är värre för dem att behöva byta skola. Det känns som att det ända jag har här är massor av minnen. Både glada och sorgliga, kanske lite för mycket minnen. Visst har jag vänner här men träffar ju dem aldrig ändå känns det som så om vi bor här eller någon annanstans så kvittar ju det. Ibland vill jag bara ta alla våra sakor och flytta utomlands. Långt bort från allt och alla, tyvärr så vill ju ine Benny det annars hade vi nog flytt landet för länge sedan.

Gud vad jag var trött igår! La mig vid 8  och däckade nästan direkt. Vaknade inte förens 8 imorse så jag har sovit i nästan 12 timmar, tror att jag behövde det. Nu har jag två små odågor=) som ska ha kläder på sig och frukost. Dom ska hem till gammelfarmor i em eftersom Benny har planerat något inför vår bröllopsdag och jag är så nyfiken. Så jag kommer nog att av svår att få tag i från em till imorgon kväll. Jag har tagit ledigt ifrån jobb idag, orkade bara inte. Var en jobbig dag igår!

Du vet att jag älskar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker att ni ska flytta till malmö, men jag vet att det aldrig komemr att hända, jag lever i en drömvärld! Vi kan väl kidnappa benny och flytta utomlands allihopa?! Jajajaja!

2009-02-24 @ 11:24:27
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0