Dagens gång

Sitter vid datorn och har precis kommit hem ifrån jobb. Köpte med mig pizza hem ifrån jobb idag va jättehungrig och orkade inte att  laga mat. Barnen sitter och tittar på Aristocats och mannen är bänkad framför någon gamal Beckfilm så datorn blev min tillflykt!
Gud vad jag har snittat rosor idag! Har som jag förutspåde sår på hela händerna och massor av rostaggar i mina fingrar =( Men oj vad många fina blommor vi har!
Pratade med Annika idag, tycker att det är så tråkigt att hon är så långt borta. Hon hade varit hos läkaren idag och han sa att beben kan komma redan idag för hantrycker neråt men samtidigt så kunde det ta tre veckor till. Hoppas att han vill ut snart iaf så jag kan bli moster!! Längtar efter att få se den lille krabaten och att få hålla en lite bebis igen en liten som luktarbebis!!! Blir helt sentimental när jag tänker på det.
Imorgon ska vi hem till Diana och Robban på middag. Vet inte vad menyn kommer att bestå av men hon gör supergod mat så det är alltid lika gott.

Blir lite orolig för dig gumman =/ Vi  har inte sets på ett tag och du har knappt tid att ringa längre iheller? Jag hoppas iaf att du mår bra och att du pratar med mig om det är något, Finns alltid där för dig! Love you.

Jag då?? Jo jag känner att jag håller på att kämpa mig uppåt. Mår långt ifrån bra fortfarande men.....ja jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Jag gråter på nätterna, kan inte sova, känner ingen livsglädje, JAG SAKNAR HONOM!!!!
Usch orkar inte skiva mer nu.....
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur du känner gumman.Det är ett tomrum som kommer att vara tomt väldigt väldigt länge. Om mina muffins kan få dig att må bättre så kommer jag imorgon med ett flak :) Puss!

2009-02-12 @ 20:29:47
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0