Love hurts

Vaknade nu imorse av att jag grät. Saknar dig så oerhört! Ibland önskar jag att jag inte hade känt någonting alls, slippa smärtan.
Helgen har varit lugn. Har bara varit hemme och tagit det lungt. Töserna var här i fredags, var jättemysigt! Idag ska vi gå på loppis=) Tycker att det är jättkul att gå på loppis. inte för att man oftast köper något utan det är bara ett roligt nöje, jag vet inte är nog lite skadad=)
Jag fick ju domen av min optiker i onsdags och jo visst behövde Nettan glasögon. Har nu valt vilka jag vill ha, blev ett bar ljusbeiga Dolce & Gabbana bågar. Dom är grymt snygga! Sen att jag kanske inte klär i glasögon det är ju en helt annan sak, det kan ju inte bågarna hjälpa hahaha.

Äntligen så har där börjat hända lite på jobb, hoppas bara att det kan hålla igång ett tag nu så man kan få in lite pengar oxå=) Vi ska få nya varor imorgon=) Älskar att se vad det är som har kommit. Det är ju iofs jag som har beställt dem men jag glömmer alltid vad jag har beställt så det blir alltid en överraskning och överraskningar det tycker vi om!
Måste ha nya blommor till mitt hem, alla de gamla ser så tradiga ut, får vänta tills vi har varit i Danmark nästa gång.
På tal om Danmark så undrar jag hur det har gått för min syster, jag ska ju snart bli moster! Hoppas att du har det bra gumman.

Då var mormor inlagd nu och ska opereras imorgon. Hoppas att de kan hitta en lösning, håller tummarna!!

Nä om man skulle gå och sätta på ansiktet nu så vi kom iväg =) Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba=)

Vännen du klär visst i de glasögonen du valde. Du va jättefin i dem. Dom va lite sexiga tyckte jag på nått sätt. Så jo du klär visst i glasögon=) En vanesak

2009-02-08 @ 10:29:47
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0