Yoga

Igår eftermiddag så blev det bestämmt att mormor och morfar skulle komma hit på middag. Så alla planer om att äta en nyttig sallad flög ut igenom fönstret igen. Det vill säga att det finns ett nytt recept på www.läckrarecept.blogg.se

Skulla varit ledig idag men jag bytte med mamma så att jag kunde träffamormor igår så det blir till att jobba hele dagen idag. Men jag ska göra om i butiken så det blir skoj! Vet precis hurjag ska ha allt eftersom jag har drömt om det hela natten =)
Ikväll så ska jag och Malin på Yoga, ska bli spännande är inget som jag har provat innan. Ikväll börjar även de nya avsnitten av Dr House!
Nu ska jag ösa på barnen ytterkläderna och gå till dagis!
 Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0