Blommor

Har haft så fullt upp på jobb att jag inte hunnit skriva. Igår var vi i Danmark och köpte blommor, åkte hemifrån kl 5. Sen var vi i Oxie och handlade en sväng. När vi kom tillbaka till butiken så gick Diana hem, hon var sjuk. Så det var bara att jobb resten av dagen. Blev med andra ord  13 timmars arbetsdag igår =(. Somnade i soffan vid halv 9!
Idag har varit betydligt lugnare. Jenny har varit och jobbat med mig idag =) Vi har varit och hämtat snittblommor nu på kvällen så jag har i princip precis kommit in genom dörren. Nu har vi iaf massor med fina blommor i butiken!
Jag e faktiskt rätt så slut i mitt huvud, vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Får ta och skriva mer imorgon.......


Kommentarer
Postat av: emelie och ebba=)

Nej inte idag ska kolla på en bil till i morgon. Den jag provkörde idag va kass. Växellådan=(

2009-01-24 @ 20:38:34
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0