Bröllopsmässa

Ikväll är det dax! Törringe here we come =) Nä seriöst så har jag väldigt låga förväntningar av denna kvällen. Inte direkt min grej alls men men det kan ju bara bli bättre än förväntat då. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.....så tradigt!
Står på jobb nu och äter frukost, ska snart försöka att förbereda lite men jag har ingen ork idag. Har inte fått sova inatt, somnade ca halv 5 imorse. Det måste sluta nu, får prata med Benny om det när jag kommer hem. Har inte velat säga något men nu orkar jag lixom inte längre.
Måste ta mig samman och boka in dagar med mina vänner. Mamma ska ha semester nästa vecka men sen ska det nog lossna lite! men sen är det ju alla hjärtans dag.....okelj då får det bli veckan efter det.
Tror att jag bestämde mig igår för att skjuta upp vår Gambia resa tills i höst. Någon som vill följa med??
Har nämligen ett litet annat projekt nu på våren. Kan inte säga mer nu men jag berättar på måndag hihi.
Det är Bröllopsmäsa denna helgen på slagthuset. Jag och mamma ska dit på söndag och titta lite. Var meningen att vi skulle stå där men vi fick reda på det för sent. Vi kommer däremot att finnas på plats nästa år! Ska bli kul att det kommer igång med lite bröllop nu, finns inte mycket som är roligare än att göra brudbuketter!
Dax att jobba! Ha en super Helg!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba=)

du ska få äran att göra min brudbukett vännen=) jag väljer blomma du designar=) är det okej?! hoppas ni hade roligt igår...puss puss

2009-02-01 @ 09:40:38
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba=)

Vad bra=) Okej men det va ju synd. Blir roligare nästa gång...kram

2009-02-01 @ 13:00:43
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Milla

vad är det för projekt??? =)

2009-02-03 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0