Dagens inhandling

Har varit på Center syd och handlat! Blev 4 olika linnen/tunikor så vi får se vilket det blir på lördag=) Handlade även upp systembolagets lager så det blir nog en rolig kväll hahaha. Fast det var igentligen inte jag utan min kära vän som tömde halva butiken! Handlade även två fina skjortor till min man., han var lite trött på sina kläder. Gud va jag e snäll!
Kian la av världens härligaste komentar inne på MQ. Där kom fram en dam som började prata med honom, då vänder han sig till mig och säger.
-mamma....prusilluskan pratar med mig! Jag höll på att lägga mig dubbel! Han e så härlig!
När vi sen står inne på Jack n Jones så säger han att han måste kissa! Jag tar upp honom och börjar gå men toan ligger på andra sidan så när vi är halvvägs säger han -mamma, nu kissar jag snart! Det var ju bara att börja springa! Fy fan vilken dålig kondis man har! men vi hann=)
Ska och träna med Malin ikväll, kan väll inte gå imorgo /= Men jaja jag ska ju bara jobba.
Får väll ta lite och äta snart om jag ska kunna träna sen. skriver nog lite mer ikväll om jag kan gå hem =)



Om du vill att jag ska vara glad, lycklig och possitiv så ansträng dig lite mer kanske. Det är lätt att säga att man ska göra det men det är en annan att verkligen göra det. Du vet snacka går men snacka så att det går, det går inte!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha så roligt sagt:)

2009-01-28 @ 15:33:05
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag har blev färdigpluggad i somras (2008) till Inköpare..och har jobbat med det i ett år, fram till förra veckan då jag blev uppsagd pga abetsbrist, så nu söker jag jobb! ;)

Ahh..kul med blomsterbutik!

2009-01-28 @ 21:39:52
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0