Drömmarnas man??

Sista semesterdagen, imorgon är det åter till jobb. Känns rätt så skönt att komma tillbaka till vardagen men samtidigt så hade en vecka till inte skadat. Ska bli kul och se om jag får upp barnen till dagis imorgon, dom har ju haft semester i tre veckor men det blir kul för dom att få leka av sig! Träffade Norahs dagisfröken igår på Ica, hon sa att det hade varit väldigt tysta tre veckor....förstår inte vad hon menade =) 
Bettan, Daniel och Molly ska komma på middag idag. Va ett tag sen vi sågs det ska bli kul! Blir färstbiffar med fetaost och soltorkadetomater, klyfpotatis och vitlöksås...mums!


Vi var ute igår. Breeze som vanligt men det var faktiskt inte ett dugg kul! Träffade en del gamla vänner och annat slödder men det var lixom inte samma sak utan våra andra hälft! Blev dock lite förvånad över att se rene med henne??
Det var iaf kul att mina älskade brödrar döck upp....lite bakfull idag lillebror?? =) Va väldigt tomt att komma em inatt. Ingen som mötte oss i dörren =(



Jag har haft så många konstiga drömmar de två senaste nätterna. jag har vaknat flera gånger och har sovit allmänt oroligt! Han har varit i mina drömmar hela nätterna. Kommer inte riktigt ihåg vad jag har drömt om förutom att han har varit så intensiv i drömmarna och alla drömmarna har kretsat runt honom! Lite obehagligt samtidigt känns nästan som att han vill ha sagt ngt!



Eftersom vi som sagt ska ha gäster sen så ska vi bege oss ner till Ica och göra lite inköp. men det kommer kanske ett litet inlägg senare

Kommentarer
Postat av: Anna

DU...jag måste prata lite med dig...

Jag deckade hos föräldrarna därför hörde jag inte av mig. Men vi får ta igen det en annan dag..nästa helg kanske?

2009-01-12 @ 08:14:55
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0