ledig och shoping sugen.

Hör och häpna, Nettan är ledig idag! Kommer inte ihåg sist jag var ledig. Skulle vairt ledig förra veckan men eftersom Diana och William har varit sjuka två veckor efter varann så har jag fått jobba men idag så ska jag vara ledig. Jag  och Kian ska åka till stan med en gammal vän, Ska bli riktigt nice. Måste hitta ngot att ha på mig på lördag, är så trött på min kläder! Är alltid trött på mina kläder men det är ju ett typiskt tjej symtom så det är ju inte bara jag.
Norah får stanna hemma hos gamlafarmor. Hon har migrän, då är det inte så kul att gå i stan.
Känner att jag saknar mina brödrar, måste ta och träffas snart!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh OM du är kvar i stan runt 16.30 så ring så kommer jag springandes, tyvärr så är jag inte bror men ser mig själv som syster och det kanske är nästan lika bra =) POOOOSSS!

2009-01-28 @ 10:38:40
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Stina

Va är det dina brödrar?! ;)

2009-01-28 @ 17:04:56
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0