Måte kräka av mig...

Hur kan en människa va så bitter som du e?? Är det konstigt att du alltid är ensam och att ingen orkar att leva med dig? Du är en vidrig mäniska!
Har nog aldrig hört en positiv komentar komma ur din mun värken när det gäller andra människor eller saker i din omgivning. Fattar du inte att det  är du och ingen annan som gräver din grop. Var kommer all denna hat och bitterhet ifrån? Visst har du kanske haft ett trassligt förflytet men vem fan har inte det. Det ger väl inte dig rätten att sitta och leka gud? vill du hitta fel....se då inte åt andras håll utan ta då en titt i speglen!


Oj vad bitter jag lät då=) men va fan ibland rinner det bara över!! Då kan jag ju lika bra gnälla av mig på en till....

Att du inte förstår!?Du sitter år efter år och vill så gärna hitta den du ska spendera ditt liv med. varje gång har det bara gått fel och du undrar om felet ligger hos dig? svaret är nej men du måste lära dig att lita lite på din omgivning också. Där finns en anledning till att du har valt oss som dina vänner. vi säger inte vad vi tycker för att det ska gå illa för dig utan för ditt eget bästa och för att vi ine vill se dig sårad!
Jag kan bara säga att den du har träffat nu är fel för dig! I längden kommer hon aldrig att kunna göra dig lycklig. Hon har inte de egenskaperna som du letar efter! Det är ditt val men jag säger bara att det kommer att vara ett av dina största misstag!



Så nu ska väll försöka att ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ja lite bitter är du men jag tror att du har många rätt i vad du säger, det var lite så att tom jag kände mig träffad!



Hoppas att du får en trevlig helg, om du inte har något att göra imorgonkväll så ring så går vi ut och tar någon öl! Puss!

2009-01-09 @ 15:08:21
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0