Morgontrött

Jag trodde att det skulle vara svårt att få upp barnen......skojar du? Dom kom upp som vanligt där var inga problem men jag orkade knappt rulla av sängen imorse. Gud va trött jag e! Har nog inte varit så trött en morgon sedan Kian var nyfödd.
Barnen skule varit på dagis kl 8 men vi hoppade det och satsar på 9 istället så kunde vi ligga en halvimme längre! Nu sitter dom inne på rummet och bygger puzzel för fulla muggar, var får dom sin energi ifrån och varfördelar de inte med sig till mig?

Ikväll börjar Lipstick Jungel, Är väldigt nyfiken! Hoppas att den är bra.....finns inte så mycket annat kul på tv just nu!
Med andra ord så vet ni var jag är mellan 21.00-22.00 ikväll!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0