Nytt år,Nya utmaningar

Oj vad det var länge sedan jag skrev sist. Har haft häcken full på jobb, har verkligen fått känna hur det är att JOBBA under december månad men värt det....Absolut! Den lilla tid som jag inte har spenderat på jobb har jag försökt att lägga på mina små änglar. Är rätt så tufft att va borta från dem så mycket! Ibland undrar jag om jag gjorde fel som tog över affären nu när dom fortfarande är så små???

Ja julafton passeade i rasande tempo. Är nog faktiskt den mysigaste julen jag haft på många år.Barnen fick så grymt mycket julklappar! Måste ta en rensning så att vi få plats med deras grejor. Varför köper man alltid så mycket saker? Det är ju inte så att dom får lite ifrån resten av släkten så varför ska man då själv alltid köpa typ 10 julklappar till dem var, då snackar vi inte små storlekar =) alltid lika kul när man ska hem att få in och ut allt ur bilen. Men men det var som saagt en lyckad och mysig jul!

Å så var det nyårsafton igår. Firade in det hemma hos storebror. Lite mysko folk men det var helt ok, jag hade kul största delen av kvällen iaf. Först så hade jag jobbat så jag missade Jerrys kalas....sorry vännen! Benny gick iaf dit och sa grattis. Sen hade vi Malin, Lenny och Jens här på middag som bestod av Räktoast som förrätt. Lövbiff med pommes,stekta championer, sallad och en del olika såser. Inget avancerat men gott! Nästa anhalt var Vellinge city. Det var som alla andra nyår. Strul, fylle, bråk, tårar och intriger. Jag glömde dock att ge ett nyårs löfte kockan 12! Hoppas att du inte blev arg på mig, vill dig bara väl!

Är glad att vi fick firat det tillsammans,Kul att vi alla funkar så bra allihop.
 Är så glad att jag har er i mitt liv! Du är mitt allt gumman, glöm aldrig det! Love you.

4 år min älskling, det börjar att ta sig =) många fler hoppas jag att det blir. Men vår årsdag lär inte bli så rolig då han kommer att spendera halva dagen i sängen! Man ska dricka med måtta.....ska jag säga som sov på soffan inatt =)

Du kommer alltid finnas hos mig och jag kommer alltid att sakna dig min älskade vän!


Vad har det nya året att ge??
Med tanke på det gångna året och alla dess utmaningar så kan det ju bara bli bättre eller? Jag ska försöka att ta mig i kragen och försöka att få  en possitiv syn på det kommande året. Vad är då planerna för detta år??
Den frågan hade jag inte ställt mig själv innan så jag får nog återkomma på den punkten.

Nä om jag skulle ta och kasta mig på soffan igen och skriva mer ikväll istället....








Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som om du hade ett härligt nyår! Saknar dig vännen! Kram!

2009-01-05 @ 11:05:15
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 @ 11:08:24
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0