Semester

Har semester denna veckan och vet inte riktigt var jag ska göra av min tid! Är så van vid att jag jobba hela tiden så detta känns så overkligt. Har däremot fått spender mycket tid med mina barn. Det har varit både skattkammarön och aq va kul i veckan. Mysigt!
Skulle igentligen suttit på standen i ett varmt land denna veckan men tyvärr blev det inte så. Däremot så hade jag tänkt att boka en resa innan denna helgen är slut. å ska våra andra hälft med så dra er hit så vi kan boka ngt.

Idag ska vi lämna bort vår älskade Chanti =( Vill så gärna behålla henne. Jag kan inte längre ge henne den tiden hon behöver. Men jag vet att hon får det bra, hon ska bo hos min mammas vännina  en liten bit härifrån så jag kan träffa henne när jag vill! Kommer dock att kännas väldigt tomt, kommer att sakna henne så himmla mycket. ÅNGEST!!



Känns väldigt sårt att ta avsked av någon man håller kär just nu! Har tagit för många och för svåra avsked den senaste tiden. Visst man är ju inte ledsen hela dagarna så som man var för ett tag sen men helt plötsligt så bara ramlar det över en och man bar brister. Känner sig så tom och svag vid dessa tillfällen men va fan ska man göra? Vill inget hellre än att du ska komma tillbaka till mig!



Usch vad ska man göra denna helgen?? E grymt sugen på att gå ut men känns inte som att någon av oss har ekonomi till det men så är det väl när man levt som kungligheter de senatse veckorna hahaha eller vad säger ni?? Vet verkligen inte vad vi ska hitta på....kom gärna med förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0