Sjukling

Idag har Norah varit med mig på jobb. Hon hade hög feber både igår kväll och imorse. Emilia är i sälen, Diana var sjuk och mamma är mitt i flytten så snuttan fick följa med mig. Men det gick bra! Hon hjälpte mig att göra vid i butiken och var jätteduktig. Hjärtat kom och hämtade henne kl 3 så det var inte hela dagen. Mamma kom kl 4 så jag fick lite hjälp nu på kvällen.  Har en dunkande huvudvärk...inte roligt!
Nettan var inne med Chanti i butiken, var kul att se henne och att hon har det så bra!
Imorgon är jag ledig. Ska träffa Malin och äta frukost. Blir en tung dag för er imorgon, men jag finns här för er!

Benny sitter och försöker att titta på handboll men det går inte sådär jättebra eftersom Kian övar på sitt solo =) Pepparkaks visan. Han blev förvisad från soffan så nu sitter ha ni mitt knä och sjunger. får se om jag kan skriva lie mer sen, får nog ta och leka lite med min son nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0