Tisdag

Då är det dax för dag två. Dag ett gick mer smärtfritt än vad jag trodde men kände mig trött och seg! Kändes konstigt att va tillbaka man kände sig lite ringrostig när man skulle svara på en del frågor. Speciellt ang priser ha ha ha.

Såg Lipstick Jungel igår. Tar ju lite tid innan man kommer in helt i en serie men jag tror absolut att det blir en hitt. Dvs att måndagkväll framöver spenderas  i soffan =)

Väntar på mormors svar från läkaren. Är väldigt orolig att det inte ska var bra, att dom ska säga att dom inte kan göra ngt mer utan att dom bara ger henne hur långtid hon har kvar. Önskar för hennes skull att det är öer nu! Hur mycket ska en människa behöva utstå? Dom har precis opererat bort cancer från en del olika delar av hennes kropp, de sa att de hade fåttt allt och att allting var bra men nu tar de helt plötsligt massakonstiga prover?? Jag hoppas  med hela mitt hjärta att du inte behöver genomgå mer!




Undrar när min systeryster ska ta och klämma ut min lilla systerson! Tycker att han kan ta och komma nu...kan behöva en possitiv och glad händelse i allt det andra mörka.  Undrar är du ska ta och bestämma vilket namn du ska välja, är supernyfiken!

Ska ta och gå till jobb nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0