Två månader =(

I två månader har jag fått leva utan dig. Saknar dig så att det gör ont i hela kroppen.Vill så gärna att du ska vara hos mig, behöver dig!  Jag fattar inte hur jag ska klara att leva resten av mitt liv utan dig!? varje gång jag e arg,ledsen eller bara känner för att ringa någon så får jag det som ett slag i huvudet......han finns inte mer! Har fortfarande inte fattat, där finns stunder då det bara ramlar över mig att det är sant men där emellan så är det precis som om att man lever i en dimma.
Va och tände ett ljus och lämnade en blomma till dig idag men det kändes så konstigt att vara där, Obehagligt på något konstigt sätt. Vill bara att du ska komma tillbaka till mig/oss. Älskade dig så min vän. Du finns för alltid i mitt hjärta!




 


Kommentarer
Postat av: StefanWeei

Vill ju inte avslöja för mycket ;)



Fan vad hemskt förretsen :(

2009-01-16 @ 20:53:28
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0