Vitamintabletter

Gårdagen var verkligen en seg dag. Hade inget att göra på jobb i princip och jag var så jäkla trött. Han knappast komma hem innan jag däckade i soffan, jag sov när kl var halv 9! Hjärtat väckte mig så jag fick masa in häcken i sovrummet. Fattar inte varför jag e så trött, Har jag vitaminbrist eller? Jag insåg iaf en sak igår som skrämer mig, jag är nere i en rätt så djup depreition (eller hur det nu stavas).  Jag har nog varit det ett bar tag och inte insett det, har bara trott att det ska vara så. Jag hoppas bara att jag kan ta mig ur den utan "proffs" hjälp. Vill inte behöva gå på massa tabletter men men jag ska nog klara det också!

Varför kommer du på nätterna?? Visst blir jag glad att du är hos mig men vill du ha sagt något?? Har många obehagliga och konstiga drömmar vet inte hur jag ska tyda dem. Nästan varje natt väcker du mig, lite jobbigt faktiskt att sömnen blir rubbad hela tiden .
Väntar fortfarande på att mormor ska få en tid till Lund. Där hon ska göra biopsi på den andra lungan. Hoppas hon får en akuttid denna veckan. Det var skönt att var och hälsade på dem i helgen, måste ta vara på den tiden vi har kvar nu!

Ser farm emot imorgon, ska bli mysigt!
Och det ska bli kul på lördag, oj kom precis på att jag kanske måste till systemet. Har ju inget att dricka på lördag, Det ska jag nog fixa idag så att jag inte lömmer det helt.
Jag måste ringa och boka tandläkar tid till mig och lillgrabben också. Jag har äntligen bestämt mig för att gå, har inte varit sen jag fyllde 18! Kian har fått dubbla tänder bak i kinden så dom får ta och titta på det. Där har alltså växt ut två tänder bervid varandra på båda sidorna!



Får ta och träffas en dag snart gumman, se om vi kan få alla barnen att titta in i kameran samtidigt=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket underbart foto, du har dom sötaste barnen jag sett! Jaa det kan vi göra haha! Ahh jag vet inte, dom älskar mig, men vem fan gör inte det?! PUSS!

2009-01-27 @ 11:36:29
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Stina

hehe...ja alla har blogg! ;)

Nja jobbar extra på Scorett bara, därför du inte har sett mig!

2009-01-27 @ 16:57:02
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0