Drömhuset

Va och åt frukost med Malin imorse, va skönt att få prata ut lite. Du förstår mig så bra gumman. Är så glad att jag har dig i mitt liv, Älskar dig! Ja då blir det Törringe den 31! Du fick som du ville din lilla gris.
Sen gick jag in en runda på jobb och gjorde lite nytta. Ska åka till Danmak imorgon och göra inköp, Ska bli kul.

Väntar på att mamma ska ringa och berätta vad läkaren har sagt (mormor). Hoppas att de hade ngt bra att komma med.

Idag har de urnsatt Mange. Känns så konstigt att han ska vara den lilla keramikurnan. Jag stanade hemma, kände att jag inte hade fixat det just nu och det känns som att jag tog rätt beslut. Han vet att jag tänker på honom ändå. Kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta!

 

Hittade mitt drömhus imorse.Satt och tittade lite på nätet och så bara dök det upp! Öppen spis, Jacuzzi, högt i taket, stora ytor, inglasad altan och en ö i köket. Vad mer kan man önska?? Det e så j*ävla fint och jag VILL ha det. Ansökte om lån på banken och fick ett JA! MEN då kommer ju kontantinsatsen.......600 000. Ja dom pengarna har väll alla i bakfickan eller inte =). Ja ja drömma får man ju. kan hoppas att de inte får det sålt och säket priset. Jag vill, jag vill! Varför gifte jag mig för kärlek och inte för pengar? =)
Ska ta och visa min man det nu när han kommer hem. Han har varit och storhandlat på citygross. Ska nog spela på lotto imorgon och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig...

2009-01-21 @ 14:00:37
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba=)

Ja det är ju tänkt att vi ska gifta oss till sommaren. har inte riktigt fått tummarna loss att börja planera och fixa. Nä det är inte så noga. Ska ner och boka en datum med prästen nästa vecka så sen jävlar ihoppet ska det börja planeras och skickas inbjudningar.....=)

2009-01-22 @ 09:23:14
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0