Förklaring

Va på jobb kl 08.00 imorse. Hade gjort dagens uppgifter 09.50 och öppnade 10.00. Gatan är helt död! Inte en männska i sikte. Jaha detta blir nog en lång och väldigt seg dag. Hoppas iaf att det sätter igång lite i em.


Skrev ett väldigt kort och konkret inlägg igår.....
Mormor ringde igår em då hon hade varit hos sin läkare och det var inte alls bra! Dom har hittat ännu en tumör som är
5x6 cm i högra lungan. Dom hade dessutom hittat flera små i samma lunga. I den vänstra lungan hade de hittat en metastas som dom vill ta biopsi på så att de kan se om där är samma canser i den som i högra sidan. Tycker så synd om mormor. Jag hoppas att hon orkar att gå igenom detta igen och att läkarna kommer fram till en lösning så att de kan hjälpa henne. Nu vet de ju inte om eller vad som kan göras! Hon är bara 64 år gammal hon har fortfarande så många år framför sig!
Tycker att det är jobbigt att se min mamma så ledsen och nere. Man känner sig så hjälplös!
Har förlorat männsikor man har tyckt mycket om det gångna året och känner att jag är absolut inte redo att förlora en till innan man har arbetat färdigt sorgen efter det som redan har skett.

Därför känns allt skit!

Tack min älskling för att du försöker! Har märkt en stor skillnad de senaste veckorna, jag hoppas bara att du kan fortsätta så! Älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, det var tråkiga nyheter. Behöver du någon att prata med finna jag här det ska du veta. Mina tankar finns hos dig och familjen. Hälsa mamma Lotta! Puss

2009-01-16 @ 08:17:31
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0