Fest ikväll

Nu sitter man här igen och är snart påväg ut igenom dörren. Hoppas att vi får lite att göra idag fast det  regnar. Jaja avverka dagen så att kvällens aktiviteter kan påbörjas =)

Fan va kul vi ska ha idag gumman! Hoppas bara att det inte blir förmycket för oss båda utan att det  blir en toppen kväll.

Älskar dig vännen. För att du är du!




Hoppas att han kan hålla sig i skinnet ikväll och inse att denna kvällen inte handlar om honom! Att han inte gör bort sig och beter sig som en barnunge!

Det finns fortfarande ett par personer som inte har svarat ang ikväll och jag hoppas verkligen att dem kommer speciellt en kär vän som jag inte har träffat på ett antal år nu, Om du bara visst hur mycket jag har behövt dig! Håller tummarna.

Återkommer under morgondagen med uppdatering ang festen dvs alla smaskiga detaljer...moah haha


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hjärtat, nu har jag hittat hit. Jag hoppas att du inte är arg för att jag inte kommer men Tommys julfest bestämde vi innan. Jag hoppas att festen blir lyckad! Ta en öl för mig med! Puss och kram!

2008-12-20 @ 10:03:57
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0