Tider rinner iväg!

Veckorna bara går men tiden står fortfarande still. Saknar dig så att det gör ont! Allt bubblar inom mig och jag har så mycket som jag behöver att få ut men hur ska jag kunna det utan dig, Du har alltid varit den som har stöttat mig och lyssnat på mig och visst vet jag att jag har andra vänner som lyssnar men det blir inte samma sak utan dig!

Nästa lördag ska min 25 års fest äga rum men varför? Det var något vi skulle dela....du och jag!


Det är så mycket delade känslor om allt....

Det är snart jul och jag som brukar att älska julen!

Butiken går jättebra och det känns som att det är en av de få sakorna som håller mig uppe för tillfället.
i januari åker vi...jag måste komma bort ett tag så en sista minuten får vara utvägen.....längtar!


Jag hoppas vekligen att ni vet vad ni gör......annars vet jag inte om där kommer att vara några bitar kvar att plocka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0