Allmänt

Då var man ett helt år äldre och halvvägs till 50 =/ Hur kull känns det??  Får lite åldersnoja av att bara tänka på det.

Det var min första födelsedag då jag vet att du inte glömde bort mig, du var aldrig något vidare på att komma ihåg de sakorna. Man visste lixom o att man fick ringa och påminna dig men i år hade jag ingen att ringa och saknaden är oerhörd!  Vet inte hur jag någonsin ska kunna känna mig hel igen!??

Vi har massor att göra på jobb, jobbar över i princip varje dag vilket innebär 12 timmars pass varje dag inte konstigt att man börjar se sliten ut! Men visst är det kul, Det är ju det här som jag har kämpat för. Att ha mitt/vårt eget och min drömm gick i uppfyllelse! Men semester i Januari....räkna med det. Vart vet jag inte än men sol och strand blir det!

Efter jobb e det frissan som gäller idag, Det är väl behövt!

25 års fest på lördag.....Måste säga att jag är djupt besviken på en hel del människor. När man skickar ut inbjudningar över 2 månader innan och övanpå allt som har hänt så kommer ni inte. Hur kan man vända någon ryggen då?? Säg då som det är istället att ni bryr er inte och vill inte komma så blir ni inte bjudna fler gånger iheller!
Jag hoppas iaf att alla mina VÄNNER kommer att ha kul för det komme jag även om jag jobbar hela lördagen och sen ska upp och jobba på söndagen också.

Jag förstår mig inte på vissa människor. Att alla människor reagerar på sakor och tycker olika...fine. men håll era pinsamma åsikter för er själv. Att ni inte skäms, ni är vidriga människor. Varför inte lösa sina egna problem innan man börjar gnälla om vad andra gör?? Men det är klart alla hålor ska hasitt slöder och ni ger Svedala ert ansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0