Hemma bäst

Jag och mamma åkte och handlade blommor imorse och fick då ett samtal ifrån dagis att Kian hade feber och var hängig=( stackaren! Så vallborgsplanerne blev lite ändrade. Vi åket dit på fredag istället, känns inte så snällt emot Kian att dra ut honom imorgon kväll när han inte mår bra.

Gick hem tidigt ifrån jobb idag. Var helt för fint väder för att bara stå där och uggla=) När jag kom hem så grilade vi.....så gott! Fick lite ångest efter maten fast jag inte hade ätit något som var onyttigt så det fick bli dubbel runda i motionsspåret medans mannen och Norah sparkade boll på planen.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med min kropp? Jag har viserligen ändrat mina mat rutiner drastiskt, motionerar och har förlorat mycket vikt på 8 dagar men kan det göra att man får mens?? Jag ska då tillägga att jag har p-spruta så jag har ingen ägglossning eller mens och har inte haft det på 2 år. Tycker att det är jättekonstigt men vi får hoppas att det slutar snart.
Är så mysigt att få vara hemma hos familjen en sån här dag, längtar tills semestern=)

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba!

ja och om vi mot förmodan inte kommer i bikinin kan vi gömma oss i min trädgård för där kommer finnas en pool hela sommarn och en gigantisk trädgård=)

2009-04-29 @ 19:33:15
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Nettan

HAhaha ja det låter bra=)

2009-04-30 @ 07:35:15
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Carro

Aha det är så du gör...låter hungrit :)

2009-04-30 @ 07:53:29
Postat av: emelie och ebba!

yes my pool is your pool=)

2009-04-30 @ 08:44:19
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0