I never promised you a rosegarden

Har nästan precis kommit in genom dörren och hamnade framför datan. Vet att jag inte skriver så mycket för tillfället men jag har knappt någon tid till ngot annat än jobb och familjen längre =(
Saknar många av mina vänner men jag vet inte när jag ska ha tid att träffas?? Tyvärr blir det inte mycket men sanna vänner finns alltid för varann ändå och ni vet att jag älskar er!

Som sagt så är det mycket jobb och butiken är så fin eftersom vi var och handlade mycket blommor i Danmark igår. Vill ta hem allt =) Tyvärr så täcker ju det inte upp den ekonomiskka biten då.....

Annika och Liam har som sagt varit här över påsken och det har varit jättemysigt. Saknar dem jättemycket nu när de har åkt, känns tomt!! Hade familjen på påskmiddag i söndags, var mysigt men så myckt jobb för så kort tid.


Har varit uppe hos min älskade vänn idag, stenen var jättfin!  Saknar dig fortfarande så att det gör ont! Kan inte fatta att det är 5 månader imorgon =,(

Kommentarer
Postat av: Anna

..along with the sunshine, there's gotta be a little rain sometimes. When you take, you gotta give, so live and let live, or let go... en jobbig dag idag, tänker på dig! Kram!

2009-04-16 @ 08:19:22
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; gör du då?

2009-04-16 @ 16:01:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

Nä verkligen inte.Ska inte gnälla för han köper alltid alla hjärtansdag prsent, julklapp och födelsedags present. Och då får jag något som jag sagt jag vill ha och sen glömt att jag sagt det.=)

2009-04-20 @ 07:51:39
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0