Långa dag

Usch vad denna dagen har varit lång och dryg! Har varit lite att göra på jobb och jag har bara känt för att gå hem men eftersom att Diana inte tycket om att stå själv så får man stå ut. Samtidigt så undrar jag varför jag gör det?? Jag borde ju bara gå hem det är ju dels därför som man har anställda men har man skämt bort sina anställda så är det svårare.

Jag har verkligen inga pengar just nu =( och ändå så blev jag tvungen att shoppa idag. Hitta världens finaste Burberry kappa till norah så jag kunde ju bara inte låta bli. Jättesöt i ljusrosa, får lägga in en bild på henne när hon har den på sig vid ett senar tillfälle.

Annika och Liam är i Sverige, dom kom igår. Känns bara så tråkigt att man inte hinner att se dem så mycket för att man jobbar men har jag tur så får jag väll träffa dem i helgen =)

Imorgon ska jag och mamma handla blommor på morgonen. Hoppas att jag kan gå hem lite tidigare från jobb imorgon så jag får lite tid med mina små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0