sova

Annika och liam är hemma hos oss nu och ska vara  här tills på måndag =)
Harjobbat idag och är hlt slut som människa, vi har haft så mycket på jobb desa dagar så jag vet inte var jag har röven någonstans. Ska jobba imorgon igen och sen ska jag få vara ledig i två dagar! Känns skönt att det går så bra på jobb just nu så missförstå mig inte men känner verkligen att jag behöver ett par dagar off!

Har gjort fint i min trädgård idag, rensat rabatt, planterat blommor och imorgon så ska trädgårdsmöblerna fram.

Nä jag är jätte trött så jag får ta och skriva en annan dag!
God natt

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba!

ingen fara!jag glömde oxå!vi är nog hemma tror jag!

2009-04-16 @ 09:34:58
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-16 @ 09:39:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0