Tivoli premiär

Jag blir så  glad av detta underbara väder! Varför kan det inte alltid vara så här? Vi ska åka med barnen till skurup idag, tivolit är där denna helgen. För er som inte vet så jobbar jag och min man på Möllerstivoli på helgerna och har gjort det i 5 år. Jag har varit där i 5 år iaf. Det är premiär helgen denna helgen och eftersom vi inte jobbar där just denna helgen så ska vi passa på att åka dit med barnen så de får åka lite karuseller!
Jag har trekvartsbyxor på mig idag, det är också premiär=)

Iförr igår va mamma och resten av fam här och grillade och fy fan va gott det var.  Älskar grilla tyvärr kan man ju inte göra det året om så att när solen har kommit så är det rilla så mycket som möjligt! Och så fick jag myst med min lilla gudson=) Är verkligen så sugen på att skaffa en till!

Igår var Therese och Jerry här på middag, var riktigt mysigt och gissa vem som van TP medans de andra inte var klara på över 1 timme efteråt =)
Tänkte att jag ska plantera lite blommor i mina utekrukor i em när vi har kommit hem. Ska även upp en runda till graven idag, fick höra igår att han har fått sten nu så jag tänkte vandra dit en runda ikväll!

Imorgon så är det planerat bio. Monsters vs Aliens. Någon som sett den??
Det blir med andra ord en riktigt lugn och mysig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0