motionera mera

Denna dagen har varit helt underbar! Har varit ledig och njutit massor av att vara ute i solen =) I morse var vi nere en runda i byn och barnen fick säga hej till mormor. Kl 12 var Lillen och Ebba här och åt lunch som bestod av kycklingsallad....mums. Har varit med barnen på lekplatsen en liten runda också. Sen åkte vi in till stan en runda och shoppade lite, införskaffade mig ett par vita jeans och köpte lite till barnen också så klart. Har varit mysigt att va hemma hem barnen hela dagen....mina små troll!  Var borta hos Malin en kort kunda och sa hej, har precis kommit hem nu efter att jag har varit ute och motionerat.

Helgen som gick var riktigt bra! Fredagen var vi bara hemma och hade det mysigt. I lördags fyllde Bettan 25 år så det skulle såklart firas. Vi samlades alla inne på st Marcus vinkällare  och åt en god middag. Var så kul att se hur överraskad Bettan blev av att se oss alla där. Sen drog vi vidare till "Feagans" eller hur det nu stavas. Mysigt men vi hamnade vid samma bord som lite udda människor så vi drog vidare rätt så fort. Breeze nästa! Var en riktigt lyckad kväll =) Förutom Bettans lilla olycka utanför Feagans....hahaha.
Söndagen  tog vi det rätt så passivt på fm sen åkte vi in till Nathalies och pers krog på kvällen och åt fondue men min kusin. Var kul att träffas, händer ju inte så ofta att man umgås längre.

Känns jättetomt eftersom att Annika och Liam har åkt hem. Saknar dem jättemycket, han är så go!

Den kommande veckan ser rätt så lugn ut. På lördag så ska vi spela fotboll och brännboll, grilla och dricka lite. Ska bli riktigt roligt och så får man ju motion.

Se you later.........


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för inbjudan till lördag men jag kan inte =( Måste fixa och dona hemma sen så ska några kollegor komma hem till mig sen ska vi se på en annan kollegas spelning på bakfickan. MÅSTE ta det en annan dag..saknar er allihopa jätte mycket =( Hoppas att ni får det så trevligt iaf. Många kramar!

2009-04-24 @ 09:35:59
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0