Duktig flicka

GUD vad trött jag var imorse! Det känns i hela kroppen och huvudet ville inte hänga med det heller. Att kroppen kan ställa om sig så fort, det känns inte som et var så länge senadn man var uppe med Kian på nätterna. Jag pasade Liam natten mellan lördag och söndag =) det var så underbart!!!!! Vi hade så mysigt och han var så snäll.
Blev så chockad när Annika dök upp på fotbolls planen, var så kul att se henne. Var ju meningen att vi skulle spela fotboll, grilla och dricka lite i lördags men senare på kvällen så saknade jag Liam så mycket oh Annika var festsugen så jag tog lilleman så de andra fick gå hem till Sandgren och festa istället. Min man komm hem kl 05.30!!!

Söndagen var också jättemysig. Jag och liam mös på morgonen, Hjärtat vaknade vid 10 redan och kom in till oss. Sen bestämmde vi oss för att gå ner med all tre barnen till marknaden och eftersom vi inte hade någon vagn till Liam så fick jag bära honom....=) men så glad var inte min rygg sen =(
Barnen hade kul och åkte sina karuseller. Älskar det vädret som vi har fått nu, hade älskat att bo i ett land om alltid hade det såhär!

Nu har det gått en vecka sedan jag började mitt "nya" liv igen. Har tränat varje dag och har en skitbra diet. Har gått ner 3,5 kg på en vecka =) Trodde inte att det skulle hända något så fort eftersom jag tränar samtidigt men jag klagar inte=)

Vi har varit med Norah i skolan idag och hälsat på. Vi ska vara där 2 dagar nästa vecka okså så får vi se hur hur det går.
Jag har bara världens underbaraste barn!



Jag vet inte vad jag ska tro eller tycka men det känns inte rätt iaf. Hur ska jag kunna nå fram till dig???

Valborg kommer att tillbringas i Vellinge med familjen=) Vet inte men det känns lixom fel att inte vara där då, det blir säkert mysigt!

Är så sällan jag sitter här nu för tiden, måste försöka att skärpa mig lite. Ska dock sätta mig hos min man och titta lite hockey nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad hon är lik dig gumman =) pussar

2009-04-27 @ 21:57:40
Postat av: Anna

Du har verkligen världens finaste barn! Och du är världens bästa mamma! Låter som om ni hade trevligt i lördags, jag får helt enkelt komma nästa gång! Puss

2009-04-28 @ 08:19:21
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

Du är duktig gumman, kämpa på! Dina barn är vackra och hur gulliga som helst!Har dom efter sin mamma!

2009-04-28 @ 08:56:46
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Carro

Blev ju direkt intresserad av vad det är för Diet du pratar om ?

2009-04-28 @ 10:15:38
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0