You win some, you lose some

Måndag och solen skiner =) Konstigt hur vädret kan påvärka en  person så mycket. Man blir en helt ny människa när solen är framme and i love it! Gick hem tidigare idag ifrån jobb. Gick en runda på byn, fikade med Malin och har varit ute med Norah som övnings cycklar. Går inte sådär jättebra men vi ska inte ge upp, hon ska kunna cyckla till skolan i höst.

Var på bio igår och såg Monsters vs aliens. Den var sådär. Fin berättelse men där kunde varit lite mer humor i den. Norah tyckte att den var bra medans Kian somnade eftder 1 timme. Tog en liten runda inne på Entree när vi ändå var där, Shoppade inget men kan vara kul att bara titta ibland. Eller jo vi köpte ett par DC skor till Kian....as snygga!

Idag blir det spagetti och köttfärssås till middag, hade igentligen inte tänkt det men det var det ända som var färdigt i frysen eftersom jag inte hann in på ica innan jag skulle hem så får det duga.

Har skrivit färdigt schema inför sommaren nu. Blir väldigt mycket jobb för min del eftersom alla ska ha semester. Jenny var inne idag och sa att hon skulle börja att jobba på Kultiverat istället. Jag förstår ju henne, att hon vill ha så mycket jobb som möjligt men det känns lite tråkigt! Speciellt eftersom att hon inte fick vara kvar hos oss av hon som har den andra butiken. Hon kanske känner det som ett hot, vem vet.

Känner inte alls för att jobba imorgon, behöver verkligen vara ledig ett par dagar men nu är det ju påsk i veckan och det känns som att de få gånger jag går hem så blir folk på jobb väldigt besvärade. Tycker att det känns väldigt tråkigt att vara på jobb för tillfället men det blir nog snart bättre igen.

Annika kommer snart hem och bor hos oss ett tag, ska bli så roligt! Vi ska även ha påskmiddag här hemma på söndag ska bli spännande då jag aldrig har gjort påskmiddag men man ska inte dra sig för nya utmaningar.

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba!

måndag blir skit bra=)

2009-04-06 @ 19:15:01
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag?

Kram

2009-04-06 @ 19:21:43
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack söta rara du! Nä jag vet, det är jätte tråkigt, men jag har all tid i världen, jag får komma in och hälsa på dig en snabbis när du jobbar, kanske nu till helgen?! Puuss!

2009-04-07 @ 08:13:28
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0