Black & White fest

Igår hade vi kundkväll i butiken. gick ganska bra, hade dock hoppats på lite mer folk! Det tar sig säkert till nästa gång =) Vi har så otroligt fint i butiken just nu, man blir så glad på morgonen när man kommer hit. Man vill liksom kalla in folk på gatan bara för att de ska se hur fint vi har hahaha. jag vet att jag är lite rubbad men va fan.
Ska göra två stycken brudbuketter idag, alltid lika kul och spännande.

Jag känner mig så seg idag!!! Inte alls kul kan vara föra att det har varit så kvavt i flera dagar? Tycker iofs att det är skönt med värmen men luften behöver ju inte vara så fuktig och klibbig. Lite sol hade ju inte heller skadat.

Var på föräldramöte på Norahs skola i onsdags, jag säger bara orka??? Låt aldrig mig bli så!!

Ikväll ska jag ut och powerwalka sen så ska jag hem och mysa med min älskling!
Imorgon ska jag jobba och sen ska vi på fest hos Diana och Robban. Lite bröllopsfets för deras vänner. Black & White är temat och Nettan har införskaffat en jättefin Dolce&Gabbana klänning=) Vit med strass...me love!

En sak som gör mig jätteglad är att min kära syster och min gudson ska flytta hem till Sverige!! =) Äntligten, har kännt så jobbigt att ni har varit så långt borta!
En sak som dock är jobbig är att både min mammma och min mormor mår väldigt dåligt just nu. Blir så ledsen av att se dem på detta viset, man känner sig så hjälplös! Älskar er så!

jobb, jobb ,jobb.............

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det med mamma och mormor?? Ohh en tjusig klänning?! PICTURES =) Poss

2009-08-28 @ 10:03:35
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0