Festivalen

Idag har jag varit en runda nere på jobb och vänt på butiken =) Ska bli kul att komma tillbaka nästa vecka!
Mannen skulle städa så då blev jag utkastad, inte mig emot ; ) 

Hade tänkt dra in en runda på festivalen idag och kanske gå och äta. Är dock riktigt besviken på vilka "band" om man nu kan kalla dem det som spelar ikväll. Vad sysslar dom med?? Tycker att det blir sämre och sämre för varje år. Dessutom så är det ju avslutning ikväll och då borde man väll ha något bra band eller?? 


 Vet egentligen inte vad jag ska skriva så jag fortsätta sen....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller verkligenmed om att festivalen har blivit sämre, där har varit ett bra band och det var The OSunds som spelade igår som jag tyvärr inte såg men men.



Tyvärr så ska jag fara iväg till värnamo igen denna helgen men sen är jag fri heeela nästa helg och kanske helgen efter..dont know yet. men har du inte planer nästa helg så kan vi kanske ta en träff? Ut och käka i stan eller något? Puss

2009-08-21 @ 13:03:40
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0