Festivalen

Morgondagen började med att klockan ringde halv 7 vilket känns sjukt tidigt med tanke på att jag har semester!
Fanns ju dock en vettig anledning till att klockan ringde på denna okristliga tid, Norahs första dag i skolan=)
Jag tror dock att jag var mer nervös och förväntasfull än henne hahaha.  Allting gick bra och där var många kända ansikten.

Vi var hemma igen relativt tidigt och jag var fortfarande lika trött så jag och Norah bestämde oss för att ta en tjejdag på festivalen! (Annars hade jag deckat i soffan)Pågarna fick bli hemma och ha en egen mysdag så åkte vi in med Kamilla och Colin. Han fick ingå i tjejligan idag=)
Måste säga att jag är lite besviken på festivalen! Alla bodarna som brukar stå där är flyttade till folketspark och vem orkar att gå dit lixom? Sen känns det som att allt det där mysiga som fanns där när man var mindre är borta. Visserligen så har det tillkommit massor av mat och det är vi ju inte otacksamma för=) Hade kunnat gå där inne hela dagen och äta lite varstanns. Provade någon Austaliensk championgryta idag och shit vad god den var!!!!!
Lyckades även att bli pålurad ett Viasat paket idag=) Har pratat ett tag om att skaffa det och nu fick jag ett så pas bra erbjdande så jag kunde inte låta bli.

Känns faktiskt rätt så skönt att allt kommer att återgå till det normala snart. Hela livet blir ju upp och nervänt med alla semestrar, dagis om har stängt och utflykter. Rutiner kan kännas rätt så skönt ibland=)

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha man är så tråkig när man sitter och längtar efter rutinerna igen - gör jag med,inne på min fjärde och sista vecka på semestern!

Visst är festivalen crap! Vad var det för fel på att ha festivalen från triangeln upp till stortorget egentligen?

2009-08-17 @ 22:56:47
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0