Helgen

Vilken underbar helg vi har haft, har verkligen varit rolig och supermysig!

I fredags så var vi bara hemma och hade myskväll, båda somnade tidigt efter våra först veckor tillbaka på jobb.

Lördagen började med jobb för min del. Sen gjorde vi oss i ordning då vi skulle på Black & White fest för Diana och Robban. De smet iväg i början av sommaren och gifte sig i Spanien så nu hade de fest för sina vänner. 
Det bjöds på helgrilladgris, livemusik och MASSOR av dans! Jag hade så ont i mina fötter när vi skulle gå hem att jag fick gå barfota =) Hade superkul! Var längesen jag var på en så lyckad fest. Vi var inte hemma förens vid halv 5 tiden så det blev sängen direkt.

Idag vaknade vi kl 12 av att telefonen ringde. Det var mormor som ville att vi skulle gå ut och äta den 12. Vi drog på oss lasorna och begav oss ner i byn för att handla frukost. Hämtade barnen och har hunnit se den Nya Wallander. Middag bestod av kyckling wook med zuccini, svamp och purjolök...mums!

Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Men jag är ledig på tisdag då jag och Lillen ska åka till Ullared=) Me like a lot.
Ska återgå till min soffa nu.....

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0