Höst

Jag är så trött idag så jag vet inte var jag ska ta vägen. Barnen gillar inte heller läget kan jag säga!  Men nu börjar det ju igen, det gråa, dystra ,mörka tråkigt. Jag verkligen hatar denna årstiden! Blir så depprimerad och ledsen för allt. Det är bara dax att inse...det är HÖST! Är inte alls roligt men det är lika dant varje år så man börjar ju att vänja sig så smått.

Igår blev Norah fotad i skolan, hoppas att det blev bra. Är ju inte så smart att de mista barnen ska fotas direkt efter maten =/ men alla kan ju inte vara lika smarta som jag ; )

Diana, Robban och William var hemma hos oss igår och spelade Kanasta igen. Nu van faktiskt vi !!! =) Händer ju inte så ofta så man får vara glad för det lilla. Men vi kommer nu på slutet ska ni se....undrar om Robban har ont idag??

Ikväll ska jag och mamma iväg och fixa en liten sak. Jag får kramp när jag inte kan berätta....håller ju på att spricka!!! Men jag lovar att jag ska berätta så fort jag får klartecken!

Vi har fått det såååå fint i butiken nu! Ska ha kundkväll på torsdag mellan 19-21. Hjärtligt välkommna!

Måste nog jobba lite nu.........

Kommentarer
Postat av: Milla

Ny blogg =)

2009-08-26 @ 19:42:40
URL: http://agilla83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0