Jobb

Då var semestern slut och man är tillbaka på jobb. Lite blandade känslor över det hela jättekul att vara tillbaka men samtidigt så vill jag inte gå upp så tidigt på morgonen och behöva stressa! Men men så är det ju alltid efter en semester ju.

Har haft en jättemysig helg!
Iferdags var jag och hjärtat inne på festivalen och sen åt vi middag på Nathalie och Pers =)
Lördag var vi bjudna hem till Diana middag och Kanasta...alltid lika kul, hade dock varit roliga om vi vann någon gång!!
Söndag var lillen en runda hos mig medans våra män var och spelade innebandy. Sen kom Diana och william på em belv lite käk och sen blev det lite mer Kanasta.

Får ta och jobba vidare....
see Yaa

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en härlig helg. Ahh att ni var så nära i fredags, synd att jag skulle iväg. Är ni inne på fredag igen så ring för jag är hemma hela helgen, antagligen helgen efter det också! Puss

2009-08-24 @ 19:00:23
URL: http://anuska.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

har ingen inspiration att blogga för tillfälligt=(

2009-08-25 @ 08:24:16
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0