Party party

Igår efter jobb så åkte vi till Svågertorp för att hämta Patrick och Marlene. Tåget var dock försenat så jag åkte hem och började med maten. Hade en mysig och rolig kväll! Gicken runda i byn och hälsade på lite folk, sen fortsatte Benny och Partick att dricka så jag och Marlene gick och la oss. Pojkarna kom krypande in i sängen vid 3-4 tiden.
Som ni säkert förstår så mår de som de förtjänar idag =) Har varit nere på Intermezzo och ätit nu och håller på att göra vid oss då folket börjar att ramla in. Eller rättar sagt så har jag gjort mig klar då alla andra har gått och lagt sig för att de fick lite förmycket igår.Känns som att det kommer att bli en superkul kväll, hoppas att jag har rätt.

Har bara en sak att säga.............DÅLIG stil,Jag står iaf med ryggen fri!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0