Skånesdjurpark

Datorn krånglar med mig hela tiden!!!!!! Hatar när saker inte fungerar! Men nu verkar det som att jag kan fu uppdatera min blogg iaf.
Helgen: Ja den var rolig,lång men mysig. Vi hämtade våra båtflyktingar på Svågertorp vid sjutiden på fredagen och åkte hem för att laga middag. Sen tog vi en lång och mysig prommenad i Svedala för att vissa stora byn=) Blev kanske lite mycket dricka för vissa den dagen men det var ju väntat!
Lördag = Fest!!! Jag hade jätteroligt =) Annika och Liam dök också upp vilket gjorde mig jätteglad. Tack alla älskade vänner för att ni kom och gjorde kvällen så kulig!
Söndag...ja vad ska jag säga, det var segt!! Kände verkligen att det var söndag om vi säger så. Det var även dax för Patrick och Marlene att åka hem =( Men vi sen snart igen hoppas jag. Såg en rätt så bra film på kvällen, gick på tv 4 kl 20.00. Helt sevärd enligt mig men jag gillar ju när det är lite spooky.
Måndag skulle min semester börja men jag sa till mamma att hon kunde ta en extra dag så jag fick vara i butiken och packa upp de nya varorna=) Alltid lika kul när de kommer!  Hade även en väldigt mysig kväll med mitt hjärta.

Idag har vi haft en mysig familjedag då min semester har börjat. Harvarit iväg hela dagen på Skånesdjurpark. Mer myspys blir det då jag har hela två veckors semester!!! Imorgon ska Emelie och Ebba komma förbi en tur, sen får vi se vad som väntar. Så skönt att hinna träffa alla mina älskade vänner! Love you always.

And you my friend i will always love even though you are no longer here whit me!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det var öhmm sydnytt tror jag som var på min skola och frågade mig om mina alcoholvanor och vart jag fick tag på det från =)

2009-08-12 @ 09:04:12
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Lina

Härlig blogg, kul att läsa :) kram!

2009-08-12 @ 10:35:01
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska ni in till festivalen eller in till malmö så ring så kan ni komma upp eller om vi ses i stan och säger hej och kramas lite..puss

2009-08-12 @ 13:03:49
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska se om jag har dom, bara så du vet så är dom lågupplösta och blir riktigt dåliga att skriva ut men dom fungerar på datorn! Jag mailar dom under dagen!

2009-08-14 @ 09:59:05
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0