Semesterkilona....

Gud vad jag blev förkyld igår kväll! Satt isoffan och allt bara började att rinna. Fick hoppa in i sängen och lägga mig. Bandade dock Lipstick Jungle så jag få se det ikväll istället, Kan ju inte missa det=) Vet inte varför men jag gillar den serien skapt!

Imorse tog benny barnen och fixade så att Norah kom till skolan medans jag låg i sängen och sov....NAJS!
Sen gick han och Kian ner och köpte bullar, med andra ord en underbar morgon. Tack min älskling!

Ska åka in till stan och fixa lite saker till barnen. Norah behöver nya sneakers och Kian behöver gummistövlar, jeans och sneakers.
Jag hade däremot behövt en helt ny garderob men hur ska jag ha råd med det?? Är så trött på mina kläder och känns som att jag har haft dem i evigheter. Får väll shopa lite senare i höst just nu upptäcker vi sakor barnen behöver var eller varannan dag så de går först.

Tänkte baka lite med barnen i em eller imorgon om det blir för sent. Får passa på att åta upp mig nu då jag ska börja svälta mig på Måndag=) Dax att bli av med semesterkilona!!!  På tal om kilo....vad ska man laga till midag idag?? Förslag?

Imorgon ska mamma in till sjukhuset och göra kol test, jag är grymt nervös och orolig över svaret men jag hoppas på det bästa! Känns som att jag har haft så mycket otur med många dåliga besked det senaste året så jag kan väll inte få fler dåliga nyheter??

Kommentarer
Postat av: Milla

Prova den där Svamp historian hemma =)

2009-08-18 @ 11:01:06
Postat av: Anna

Mamma Lotta ska göra kol test? Usch..jag håller tummarna, hälsa henne så gott från mig. Kan du inte göra lite mat till mig med och komma och lämna en lunchlåda? Det hade varit väldigt uppskattat!! Hehe puuss

2009-08-18 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0