Stranden......

Har inte alls varit kul att jobba idag, ville ju bara ut i solen men men jag hoppas på fint väder imorgon så vi kan sola och bada lite =)
Ska iväg imorogn bitti och köpa lite blommor sen så bär det förhoppningsvis av till stranden.
Har gjort vid lite i köket idag, bytt ut blommor och krukor. flyttat hylla och tavlor. Blev jättenöjd, ska bara fixa lite små detaljer imorgon.
Ska snart lägga barnen sen så ska jag klippa hjärtat.

Ser verkligen fram emot festen på lördag!

Miss you!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba!

Ring om ni ska till stranden eller så ringer jag om vi ska! Puss puss

2009-08-05 @ 20:53:03
Postat av: Nettan

Jag ÄLSKAR dom :))

Hoppas Ni kom i väg till stranden & att det var en mysig dag!

2009-08-06 @ 07:11:41
URL: http://bloodandurine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0