Svärmor

Har spenderat mesta dels av dagen hos svärmor. Spela spel och snackaskit. Blir även middag där ikväll, Tacos.
 Är en kort runda på jobb nu då Diana skulle iväg till Oxie och hämta band till begravning.
Vet inte vad som har hänt men för ett par minuter sedan så smällde världens huvudvärk på, inte roligt! Hoppas att den inte sitter kvar imorgon.

Jag försår fortfarande inte vad du vill?? Är vi vänner eller du är bara orolig för Norah? Eftersom du fortfarande inte svara så undrar jag ju, men jag tänker inte försöka mer nu. Jag har verkligen ansträngt mig så om du har något att säga mig så får du gärna ringa!

Jag vet verkligen inte vad jag vill. Har så många tankar som snurrar i mitt huvud! Måste dock ta ett beslut snart....tiden rinner ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kaos i nettans huvud? Jisses vad du verkar ha mycket att tänka på skatt! Hoppas att resan var bra, underbara foto, Norah är mamma upp i dagen! Ni båda är väldigt fina! Puss

2009-08-04 @ 17:52:54
URL: http://anuska.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag har hittat till bloggen igen, semestern innebar även ledighet från allt skrivande! Haha ja jag märker att där hände mycket i huvudet, glöm inte att andas bara! Hmm, festa..vad är det? Det var så länge sedan jag festade...ska jag iinte upp till Janne är jag helt klart på. Vad händer?! =)

2009-08-04 @ 19:58:45
URL: http://anuska.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-05 @ 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0