Trädgårdspyssel

Blev en väldigt mysig dag igår. Jag jobbade till kl 2 sen hämtade Benny och barnen mig och så åkte vi till Lomma.
Tivolit och mormor var ju där så barnen tyckte att det var jättemysigt! Sen gick Benny iväg med Crille och alla barnen till staranden så jag fick lite tid att snacka skit med Jessica. Vi stannade länga men när kl var 7 så åkte vi hem. Lagade en jättego middag.......Fläskfile med råstektpotatis, chapioner och purjulök med bearneisås...mums!!!
Somnade dock jättetidigt igår igen....kroniskt trött men det blir man ju när man har det såhär.

Dagns utmaningar vet jag ännu inte vad de inehåller men jag tror att vi ska pilla lite i trädgården och försöka att sola lite. Mamma kommer på middag då hon ska lämna hundarna som vi ska passa tills på torsdag. Så jag får väll ta och laga någotriktigt gott till henne eftersom hon levar av husvagns tillagad mat så blir det ju inte så stor variation =)

Gud vad jag saknar dig!!! Det var aldrig något som var jobbigt och krångligt mellan oss. Du var du och jag var jag och så var det bara! Saknar vår vännskap så otoligt mycket! Miss you forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0