Tv såpor

Min underbara man tog barnen imorse igen så att jag fick vila lite men som vanligt blev jag ju väckt! Mamma ringde 08.00 och ville snacka skit. Men men jag fick iaf sova 1,5 h längre. Bullar fick man till frukost också =) 

Idag ska vi åka till ljunghusen och spela minigolf när Norah kommer från skolan. Ska bli kul, det har jag inte gjort sen jag var liten. Men jag vinner ska ni se!!! =) Annars kan B hitta en skön soffa att sova på...hahaha.

Trodde att det var sista avsnittet av Bachlorette igår men ikke! Nästa vecka smäller det och förhoppningsvis så väljer hon Jason. Men jag personligen kan inte fatta hur hon någonsin kunde skicka hem Jeremy???? Skicka hem honom till mig, Sorry hjärtat men han kan väll få gå runt bar överkropp i trädgården och göra allt slavarbete?? =)
Ikväll är det Gost wisperer. Jag är svag för alla dessa tv såpor som går men vad ska jag annars göra på kvällarna lixom??

Annika, Tobbe & Liam kommer även på middag ikväll, vet inte vad jag ska laga för mat men det löser vi väll under dagen.


Ny dag nya utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Milla

mitt jobb..

2009-08-20 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0